Archive for 11. mars 2009

h1

Jeg Liker Charge Of The Light Brigade

mars 11, 2009

Fra ‘Charge Of The Light Brigade’.

Krimkrigen, Det Britiske Imperium, En Nydelig Åpningssekvens. What’s Not To Like?

The British Empire

The sun never sets on the British Empire!

/Kenneth Tangnes

h1

Jeg Liker The Real McCoy’s

mars 11, 2009

Du kan selvsagt få sydd på det du vil av merker, ol, men det vil du jo ikke!

Greit! Navnet er litt teit, men det trenger ikke du fortelle noen…

Japanske The Real McCoy’s lager superdetaljerte replikaer av gamle arbeidsklær, militær-/marineuniformer, sport- og fritidsklær.

Bestill via Proxy.

Kenneth Tangnes

h1

Jeg Liker Notatbøker

mars 11, 2009

Engrave Your Book

Jeg har erklært min kjærlighet til gode og pene notatbøker mange ganger tidligere. Hvis du går for en fra Moleskine, hvilket er helt OK siden de er bra, kan du jo regne med å bli en av mange med Moleskine. Så sant du ikke får ditt individuelt pregede skinncover fra:

Engrave Your Book

Når du er ferdig med å fylle ut sidene i notatboka, kjøper du en ny og fester skinncoveret på den nye boka. Easy as pie!

/Kenneth Tangnes