h1

Jeg Liker Acronym

november 19, 2008

Tekniske klesprodukter! Ahhhh… The Glory of it All! Som for eksempel Acronyms S-J4TS Stotz Etaproof Tec Sys Jacket:

l_01-1

l_09

Ser jo temmelig plain ut? Men, nei:

l_05

l_06

Nok plass til det meste, kan du si…

Eller Acronyms P5TS-S Stotz Etaproof Tec Sys Fieldpant:

l_01

l_04

Både bukse og jakke tilgjengelig i sort eller olivengrønn. Jeg velger meg den sorte jakka og den olivengrønne buksa. Skal SELVSAGT IKKE brukes samtidig!

Fåes kjøpt fra gode gamle Beinghunteds The Glade for kun 615 EUR (jakke) og 499 EUR (bukse). Jeeezes!

Anyone hook me up, please?

/Kenneth Tangnes

3 kommentarer

  1. […] liker som tidligere nevnt tekniske klær. Spesielt fordi jeg er noe ute i naturen og det er digg å vite at det i hvert fall ikke er […]


  2. Fik du købt bukserne?


  3. Hei Ole,

    Beklager sent svar. De var altfor dyre for meg når jeg skrev om de her og senere når jeg hadde pengene var min størrelse ‘long time gone’… Jeg synes, snart 8 år senere, at de fortsatt er kule og jeg hadde lett kunne gått med disse fortsatt!

    Take Care!

    /Kenneth



Legg igjen en kommentar

