h1

Jeg Liker Et Par Fine Ting

desember 1, 2009

Joe McCoys Car Club Coat – Pharoahs. Minner meg litt om Bounty Hunter – én av ytterst få gatemotemerker jeg fortsatt liker og gir mitt godkjennende nikk.

Classic design of the original down vest worn by cowboys in the 60’s and 70’s.

Real McCoy Lee 91-J Jacket

Tailored Harris tweed jacket with treated cotton shoulder and arm plates. Based upon the woolen jacket worn by Mallory to climb Everest.

Studio D’Artisan Chambray Work Shirt

Real McCoys Parka Shell M-1951

Alt fra Superdenim. Og de har absolutt mye annet fint omtalt her tidligere…

/Kenneth Tangnes

8 kommentarer

  1. Superdenim er en av mine absolutte favorittbutikker på nettet, skulle bare hatt mer penger å rutte med.. Bestilte nettopp en Studio d’Artisan rød chambray fra Japan.


  2. Ja, mye fint for de med litt dypere lommer enn meg, også. Rød chambray, altså? Intriguing! Den skulle jeg gjerne ha sett!


  3. Her har du den: http://www.dartisan.co.jp/web_shop_detail.php?item_cd=151&cate_cd=5
    Nå ser den ut til å väre helt utsolgt. Jeg kan ha snappet opp den siste (den har lenge värt utsolgt hos superdenim), eller så har nevrotiskheten min rett og bestillingen fungerte ikke.


  4. Ooooh… Finfin!


  5. Æsj, ja, utsolgt, hadde en følelse av at den ville være det..æsj æsj..


  6. Det var jo dumt, men da har du jo noen kroner du kan bruke på noe annet fint?


  7. Det dumme med internett er at man kan bli besatt av enkelte ting, som for eksempel å skaffe en rød chambrayskjorte (kalt «skjortenes hvite hval» av noen). Jeg tror faktisk jeg går for den Studio d’Artisan-skjorten du postet her, siden jeg likevel allerede har betalt proxyen. Dessuten er den noen hundrelapper billigere enn superdenim, selv med proxy, faktisk. Og til slutt: Takk for en god blogg, min favoritt norske blogg!


  8. Ey, takk! Semper servis, etc… Har du noen tips eller forslag til temaer/poster så kan du jo sende en liten mail. Anything goes, selv om det jo er en relativt idiosynkratisk blogg.
    Skjønner så altfor godt den besettelsesgreia du snakker om. Har et par ‘hellige graler’ jeg alltid vil være på utkikk etter.

    En annen mulig chambray kan jo være denne Mister Freedom X J.Crew collab’en.



Legg igjen en kommentar

