h1

Problemet Med Business Books…

januar 26, 2009

…er at de er fryktelig kjedelige. I tillegg er det altfor mange av de og hovedpoengene i de kan lett oppsummeres i noen enkle avsnitt. Dessverre finner man kun hovedpoengene etter først å ha pint seg gjennom hele boka… Her er en løsning:

The Short'n Sweet Of It...

The 100 Best Business Books of All Time – What They Say, Why They Matter, and How They Can Help You

I tillegg har de laget en nettside hvor du kan gjøre det samme – skrive om din favoritt, hva du lærte av den og hvorfor den er relevant –  My Favorite Business Book.

(Via Six Pixels of Separation)

Smart bok, smart måte å markedsføre boka på via å involvere leserne og smart måte å spare mye tid på slik at du kan lese de bøkene du egentlig vil lese.

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: