h1

Jeg Liker A Suitable Wardrobe

januar 21, 2009

Gianni Agnelli Med En Av Hans Idiosynkratiske Vaner - Klokka Utenpå Skjorta

Jeg tenkte dette var et bra tidspunkt å introdusere en annen av mine fave sites – A Suitable Wardrobe.

Den siste posten der fokuserer på Agnellis form for Sprezzatura:

  • unbuttoned buttondown collars
  • buttondown shirts with double breasted suits
  • one random open jacket sleeve button
  • knit ties with worsted suits
  • wool ties with worsted suits
  • brown suede half boots with suits
  • necktie blades outside his crewneck sweater

Det er denne typen quirks jeg synes skiller klinten fra hveten.

/Kenneth Tangnes

PS! Å beholde den ytterste knappen på skjorteermet ukneppet er visstnok et tegn på italiensk adelighet… Dette er en quirk jeg har gjort de siste 5-10 årene. Little did I know…

Legg igjen en kommentar

