h1

Jeg Liker Oslo

januar 16, 2009

Oslos Våpenskjold

OK! Jeg feirer post #200 med et aldri så lite prosjekt.

Ny side i margen til høyre med interaktivt Googlekart over mitt Oslo med favourite spots.

Jeg begynte før i dag så foreløpig har jeg bare tatt med ting som har dukket opp i hodet. Blir selvsagt oppdatert jevnlig. Både fordi jeg ikke har fått med meg alt og fordi det hele tiden skjer endringer. Litt hjelp er alltid appreciated, så tips meg eller minn meg på ting som bør være med! Anything goes – gallerier, bokhandlere, kino, cafeer, klesbutikker, barer, restauranter, parker som er bra å henge i, spesialister…

Send mail til: kenneth.tangnes@getmail.no eller legg igjen en kommentar i kommentarfeltet.

Blir selvsagt enda tøffere når jeg overfører til Google Earth en gang i fremtiden!

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

