h1

Jeg Liker Klättermusen

januar 5, 2009

froste_black

Jeg liker som tidligere nevnt tekniske klær. Spesielt fordi jeg er noe ute i naturen og det er digg å vite at det i hvert fall ikke er utstyret det skal stå på. Desto snevrere bruksområde klærne egentlig er ment for jo bedre er det. Klättermusen er et godt eksempel.

mithril_pants_charcoal

Lange lister med tech.specs. på disse klærne – Stretch Cutan, Kevlar forsterkninger, Shoeller materialer, Duracoat, etc. og drøssevis av smarte tekniske løsninger.

megin_black

Dette er utstyr som er ment for temmelig ekstreme klatreforhold og det er totalt latterlig og komplett fjollete å bruke mye penger på denne type utstyr for mine bruksområder. Men, fuck it, dette er tøffe greier og jeg har lyst på det!

Så nå er det bare å vente på kanosesongen!

Takk til Adrian N. for heads-up’en back in the days og Erik N.-B. for reminder’en!

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

