h1

Jeg Liker Sykkel Med Motor

desember 18, 2008

La det være sagt med én gang: Jeg har ikke peil på motor! Men det trenger ikke stoppe meg fra å like det jeg ser her:

1936_bmw_r12

1936 BMW R12

vincent_series_c_black_shadow_19501950 Series C Vincent Black Shadow

2007_harley-davidson_vrscdx_night_rod_special_right

2007 Harley Davidson Night-Rod Special

1961 Triumph TR6 Trophy Bird made to look like a WW2 German Army Bike

‘The Great Escape’ er jo forøvrig en fin film og Steve McQueen er jo King of Cool.

Chopper Up!

/Kenneth Tangnes

One comment

  1. […] Liker CVO Fat Bob 2010 januar 10, 2010 Det er jo ikke akkurat en Brough Superior eller en av disse, men denne Harley modellen likte jeg godt. Ikke minst stylingen hitta […]



Legg igjen en kommentar

