h1

Jeg Liker Botaniske Hager

november 19, 2008

2190758848_2e7f326ff9_o

Foto: -Kj.’s photostream fra Flickr.

Liggende med hodet godt plassert på credhoggestabben, innrømmer jeg at min drøm som yngre kid faktisk var å bli botaniker og gartner!

Jeg har tatt med meg denne interessen opp gjennom årene i mange former. Én form denne interessen tar er botaniske hager. Ingenting slår en tur i botanisk hage på Tøyen i Oslo. Jeg prøver å ta en runde hver årstid og alltid innom veksthusene. Inspirerende!

27_botaniske_hage

Nok en god grunn til å ta seg en tur til Chicago er Garfield Park Conservatory. Ser bra ut:

fern_4

fern_1

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

