h1

Jeg Liker Badetøymote

november 10, 2008

vilebrequin1

Jeg er ikke veldig glad i å bade. Dårlig svømmer, vannskrekk og generelt pysete kvier jeg meg ofte for å svømme i åpent hav… Men, hvis jeg MÅ, så skal jeg i det minste se fantastisk ut i det jeg drukner.

Enter Vilebrequin! Klassisk fransk badetøy fra St.Tropez fra 70-tallet for herrer. Kommer i en spinakerbag og med en vanntett lommebok som passer perfekt i baklomma.

4-vilebrequin-3

Dessverre er valmulighetene få på nettsiden, så neste gang du er ute og reiser, stikk innom en av butikkene for et overlegent farge- og modellutvalg. Noen av de mønstrede er kule, men mine favoritter er de enfargede. Og de kommer i alle mulige farger og nyanser. Jeg gikk for en i ‘forest green’.

Loudon Wainwright III – ‘The Swimming Song’

Men først var det den vinteren, da…

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

