h1

Jeg Liker Reklame

oktober 27, 2008

Joda, jeg gjør jo faktisk det, selv om folk som jobber med det ofte kan være pinlig slitsomme og overraskende lite oppdaterte. Når det er gjort på en spennende og kreativ måte og når form og innhold fungerer sammen, kan reklame være det beste av alt…

Som her:

Byrå: Leo Burnett, Frankfurt

Jeg kommer til å poste flere reklamer jeg synes fungerer bra etter hvert – boards, DMer, nettsider, filmer, guerilla, virale, etc. Men for de som er spesielt interessert i reklame og merkevarebygging og ikke gidder vente på meg vil jeg anbefale siden til Fredrik Samuel – adgoodness. Som han sier: «The best and sometimes the worst around the globe.»

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

