h1

Jeg Liker ‘Mad Men’

oktober 23, 2008

Nå som The Wire er ferdig for lengst, så må jeg ha noe annet å henge meg opp i. Svaret er selvsagt AMCs ‘Mad Men’!

En fantastisk ‘attention to detail’! Fantastiske dresser til herrene og kjoler til damene! Et skrått blikk på Satans egen bransje – reklamebransjen! Begynnelsen av 60-tallet! De drikker Dry Martinis som de SKAL drikkes – kjapt og mange. Et vell av politiske ukorrektheter – De røyker HELE tiden, kjønnsrollene er hva de en gang var, de drikker konstant på jobb, etc.

I mean… What’s not to like?

Noen ganger tar det litt tid før også jeg får med meg det geniale. Men, nå har jeg hoppet på ‘the band wagon that is Mad Men’ og der har jeg tenkt å holde meg en stund. Kun én episode gjenstår imidlertid, i skrivende stund, av sesong to og jeg gleder meg allerede nå til abstinensene som vil lede meg til den ‘nye’ serien…

/Kenneth Tangnes

One comment

  1. […] Would Don Draper Do? februar 3, 2009 Tja, jeg har jo waxed lyrically om Mad Men tidligere (her, her og her), så hvorfor ikke spre gospelet litt […]



Legg igjen en kommentar

