h1

Jeg Liker Gode Notatbøker

november 13, 2008

field-notes-brand-the-kit

Som så mange andre har jeg sverget til italienske Moleskine (uttales på den italienske måten!). Men nå har jeg oppdaget Field Notes Brand som jeg synes ser bra ut. Ikke noe tull og veldig billig. Pluss at de ser fantastiske ut! Futura er tøft og brukes gjennomgående. De har et ‘kit’ med seks blokker, seks blyanter, seks kulepenner og en 18 måneders kalender som jeg har tenkt meg! Det beste er at du kan få de customized med egen logo på! Perfekt gave!

Jot it?!?

/Kenneth Tangnes

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

